Wie is Ton?

Profiel

Mijn expertise ligt in het IT Service Management vakgebied. Maar ik ben ook goed bekend met ASL en BiSL. Ik ben een ervaren ITIL Service Management expert, Proces en Service (Level) Manager. Ik ben leergierig en heb een goed analytisch vermogen. Daardoor maak ik me nieuwe materie gemakkelijk eigen en heb ik snel inzicht in de mogelijke verbeteringen. Door mijn enthousiaste, gestructureerde aanpak en vasthoudendheid weet ik deze verbeteringen ook te realiseren. Ik kom het best tot mijn recht in een dynamische omgeving waar ik mijn kennis en ervaring kan inzetten en verder kan ontwikkelen. Ik heb een service- en relatiegerichte instelling zonder de klant en het resultaat uit het oog te verliezen. Ik ben zorgvuldig en organiseren gaat me mede daardoor gemakkelijk af. Als generalist met oog voor detail ben ik breed geïnteresseerd en kan op verschillende niveaus goed communiceren en werken.

Ambitie

Door te leren in de praktijk heb ik veel ervaring opgedaan in alle aspecten binnen ITIL Service Management. Daarnaast heb ik ook de nodige certificaten gehaald. Nu ben ik klaar voor de volgende stap: in een andere werkomgeving (vast / detachering / zzp) met een LEAN Six Sigma aanpak een Service Management organisatie inrichten en helpen met continue verbeteren. 

Graag wil ik in het ITIL Service Management vakgebied nog verder groeien. De volgende stap is ITIL Master. Daarvoor moet ik aantoonbaar een service management organisatie hebben ingericht en/of verbeterd. Dat wil ik zien te combineren met LEAN (Six Sigma) en zodoende ook mijn LEAN (Six Sigma) Black Belt certificering te behalen.

Ik ben op dit moment beschikbaar voor diverse functies binnen het ITIL Service Management vakgebied. Download hier mijn curriculum vitae.

Anderen over Ton

Fijn persoon om mee samen te werken, collegiaal en in staat om persoonlijk contact te leggen en van daaruit mensen in beweging te krijgen.

Ton kan ook buiten de kaders kijken, er de beperkingen van zien, en ze naar zijn hand zetten. Ton is een man van visie, van denken, maar hij kan ook enthousiasmeren om te gaan doen.

Ton over Ton

TON staat voor Toegankelijk, Oprecht en Nuchter. Verder ben ik enthousiast en  leergierig. Mijn collega's kunnen goed en plezierig met me samenwerken en vinden me integer, (te) eerlijk en (vals) bescheiden. Zelf zie ik me ook als vakman, die zijn kennis en kunde graag wil inzetten om bedrijven vooruit te helpen.

SüNNEN is een Duitse naam en betekent “zonnig”. Ook deze achternaam karakteriseert mij. Zonnig slaat op mijn grondhouding: ik sta positief in het leven.

© Ton Sünnen 2013